آخرین پروژه های راه و شهرسازی استان البرز بررسی شد

به گزارش خبرنگار روز داغ البرز -رضا کمندی :

 علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی استان البرز که به منظور بررسی مسائل، اولویت ها و آخرین پروژه های راه شهرسازی، بررسی طرح جامع و تفضیلی شهرکوهسار، مسائل مربوط به دیگر بخش های حوزه انتخابیه و اقدامات صورت گرفته اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفتگو کرد.

حدادی در توضیح این نظارت و بازدید میدانی از اداره کل راه و شهرسازی، گفت: در جریان این بازدید آخرین وضعیت پروژه راه و شهرسازی در سطح حوزه انتخابیه و طرح جامع و تفضیلی شهر کوهسار بررسی شد. همچنین مطالعه احداث تقاطع غیر هم سطح آزادراه دسترسی شهر کوهسار وشهر گلسار به آزاد راه کرج به هشتگرد کلید خورد.

وی در ادامه افزود : پیگیری رفع موانع دسترسی تپه ۲۷ هکتاری شهرکوهسار به جهت استفاده عموم و بهربرداری از آن به جهت گردشگری ،دسترسی شهرستان نظرآباد به آزاد راه غدیر، جاده کمربندی شهرستان نظرآباد و عملیات اجرائی تونل راه هشتگرد به طالقان وایمن سازی جاده طالقان از دیگر موضوعات انجام شده در این نظارت میدانی بود.

حدادی بیان کرد : از بررسی آخرین وضیعت مسکن ملی در حوزه انتخابیه به ویژه شهرستان چهارباغ و شهرجدید مهستان خبر داد و گفت: لازم به ذکر است در بخشی از این نشست شهردار و رئیس و اعضای محترم شورای شهر کوهسار به جهت موضوعات مرتبط حضور داشته اند.