رئیس کل دادگستری استان البرز به عنوان «مدیر برتر ملی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰» برگزیده شد

رئیس عدلیه در جریان برگزاری همایش سراسری قوه قضائیه از رئیس کل دادگستری استان البرز به عنوان «مدیر برتر ملی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰» تقدیر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری روز داغ البرز_ افسانه شوشتری:

 حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان برگزاری همایش سراسری قوه قضائیه که با حضور رییس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد از دکتر حسین فاضلی هریکندی به عنوان «مدیر برتر ملی قوه قضائیه در سال 1400» تقدیر کرد.

در متن تقدیر رئیس قوه قضائیه از رئیس کل دادگستری استان البرز آمده است:«تحقق عدالت، ارزش غایی برپایی حکومت اسلامی و مسئولیت مقدسی است که قوه قضائیه به موجب اصول متعدد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عهده دار آن است. در این راستا ماموریت های مهمی در اسناد بالادستی و قوانین و مقررات برای واحدهای مختلف قوه قضائیه پیش بینی شده که اجرای آن نیازمند تلاش خالصانه، صادقانه و ایثارگرانه مدیران و کارکنان صالح، کارآمد و تحول گراست.

توفیق شما در خدمت شایسته در این ساحت مقدس که منجر به احراز عنوان «مدیر برتر ملی قوه قضائیه در سال 1400» با ارزیابی واحد متبوع و معاونت راهبردی شده، شایسته سپاس است. با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و بزرگداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و یاران همراهش، از خدمات ارزشمند جنابعالی تقدیر و تشکر می نمایم...»

گفتنی است،رئیس قوه قضائیه در ابتدای سال جاری نیز طی پیامی از اقدامات رئیس کل دادگستری استان البرز در کیفیت و سرعت رسیدگی در حوزه های مختلف تقدیر کرده بود.

جدیت و تلاش در راستای تسریع در رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی و صدور احکام ‌بدیع در رد مال از سوی محکومان با لحاظ کاهش ارزش پول و‌کاهش قدرت خرید وجوه اخذ شده از مردم به نسبت زمان وقوع جرم تا زمان پرداخت به شاکیان، رفع موانع از بستر و حریم رودخانه کرج، رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی، هوشمندسازی در پیشگیری و مقابله با تغییرکاربری ها با سامانه های آنلاین طراحی شده در استان جهت رصد لحظه ای وضعیت اراضی، از جمله اقدامات مهم مورد اشاره رئیس قوه قضائیه در پیام تشکر ابتدای سال جاری از دادگستری کل استان البرز بوده است.