دیدار مردم و مسئولان قضایی استان البرز در امام‌زاده محمد (ع) کرج

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ردا - رضا کمندی :

رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان البرز عصر روز گذشته با حضور در امام زاده محمد (ع) کرج با 180 نفر از مراجعان دیدار و به مشکلات حقوقی و قضایی آن ها رسیدگی کردند.

 

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان البرز به همراه جمعی از معاونان وی، رئیس کل محاکم و دادستان عمومی و انقلاب کرج و معاونان ایشان در امام‌زاده محمد(ع) کرج برگزار شد.

در حاشیه این دیدار که عصر روز گذشته انجام و تا پاسی از شب ادامه داشت و در قالب برنامه «با حضور در مساجد» دادگستری کل استان البرز انجام می‌شد حسین فاضلی هریکندی انجام این ملاقات‌های مردمی را یکی از برنامه های ثابت مجموعه خود برشمرد و تاکید کرد: کلیه مسئولان قضایی در مرکز استان و شهرستان‌ها با حضور در مساجد محوری نسبت به گفت و گو مستقیم با مردم و رفع مشکلات قضایی و حقوقی ایشان اقدام می‌کنند.

عالی ترین مقام قضایی استان یکی از موارد عمده درخواست‌های طرح شده توسط مراجعان در گفت و گو با مسئولان قضایی را در ارتباط با اسناد عادی بیان و تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که معامله با اسناد عادی به واسطه حدوث اختلافات متعدد حقوقی و نیز وقوع جرایم مالی برای مردم ایجاد می نماید، امیدواریم با تصویب قوانین متناسب، هم اموال و دارایی و حق مردم پایمال نشود و نیز شاهد کاهش تشکیل و طرح پرونده های حقوقی و کیفری باشیم.

رئیس کل دادگستری استان البرز از دیگر موارد طرح شده توسط ملاقات شوندگان را در حوزه‌هایی از قبیل تقاضای تسریع در رسیدگی به پرونده ها، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری و اعطای مرخصی و نهادهای ارفاقی به زندانیان عنوان کرد.