برگزاری دومین کنگره ی ملی بانوان تاثیر گذار

 

گردآورنده سردبیر پایگاه خبری ردا - فرزانه کمندی :

همزمان با روز زن و تکریم مقام مادر در سراسر کشور ، دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار در استان البرز برگذار شد .

به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگزار چهارشنبه ۱۳ دی ماه ساعت ۸ صبح در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزارشد .
کنگره در نظردارد با هدف گفتمان صحیح در زمینه زن و خانواده در پی شناسایی زنان تاثیرگزار در عرصه علمی، پژوهشی و فناوری، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش و محیطی  محیطی مشارکتی و فراگیر را برای یافتن راه رهایی یرای توانمند سازی زنان برای رهبری و مبارزه با تبعیض علیه زنان فراهم کند .

این کنگره با حضورمجتبی عبداللهی استاندارالبرز و مسئول امور بانوان خانم موسوی و  نماینده ولی فقیه آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی برگزار شد

نماینده ولی فقیه استان البرز گفت : زن هوای است که همواره فضای خانواده را انباشته است اگر هوا نباشد نمیتوان تنفس کرد و زندگی امکان ندارد زن و مادر هم همان هوای ست که فضا را پر می کند . زن در نقش مادری ، همسری ، دختری و در جامعه و حتی کشورش تاثیر گذار است و بانوان نقش مهم تاثیر گذار در انتخابات داشته و خواهند داشت

مشاور استاندار و مسئول امور بانوان استان البرز آماری از رشد علمی ، فرهنگی و امید به زندگی زنان قبل و بعد از انقلاب دادند و گفتند : بانوان در ادوار مختلف تاریخ ایران اسلامی همواره نقش آفرین و موثر بوده اند و در پست های مدیریتی خوش درخشیده اند .

زنان قدرت ویژه ای برای تغییر و دگرگونی جوامع خود دارند . زن بودن یعنی ایستادن در هسته اصلی ابراز همدردی و امید از طریق کار فردی ، خانواده ، کار و جامعه است .