بازگشت 16 هزار اتباع غیر مجاز از ایران

عکاس و طراح : مسعود کمندی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ردا - عرشیا بداغی :

فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: به دنبال برخورد با افراد غیرمجاز هستیم  و در این خصوص ۱۶ هزار اتباع غیرمجاز از ایران به کشورشان بازگشت داده شده‌اند.

سردار حمید هداوند ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر کرج، اظهار داشت: در سال‌های اخیر در هر زمان که چشم ما به خارج از مرزها بود، سیلی محکمی خوردیم و باید بدانیم خون شهدا و راه آنها همیشه جاودانه بوده و 45 سال امنیت و آرامش خود را مدیون انقلاب اسلامی و راه شهیدان هستیم.

ایشان گفتند : ما فهمیده‌ایم هر زمان که در داخل کشور مقاومت و پایداری و اتکا به توان داخلی داشتیم پیروز شدیم و به رتبه‌های بالایی دست پیدا کرده‌ایم، پس باید بدانیم هزینه تسلیم شدن بیشتر از مقاومت است.

هداوند  با تبریک هفته نیروی‌انتظامی که از 13 مهرماه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: اقدامات زیادی در سنوات گذشته در نیروی‌انتظامی انجام شده است که فقط 70 موضوع تقویمی برای تامین امنیت ازسوی نیروی‌انتظامی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش نیروی‌انتظامی در ایجاد نظم و آرامش و امنیت در کشور بوده و گواه این ادعا 13 هزار شهید امنیت کشور است، بیان کرد: در  پنج ماه اخیر 40 شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با توجه به اینکه امنیت هموطنان ما خط قرمز ما است، گفت: مردم از پلیس و پلیس از مردم است و این گونه امنیت پایدار رقم می‌خورد.

ایشان با اشاره به کشف چهار تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان عنوان کرد: 70 نفر از اراذل به‌نام در استان البرز دستگیر شده و میزان سرقت 23 درصد کاهش یافته است. 

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد19 درصد افزایش کشفیات و 12 درصد کاهش تصادفات فوتی داشته‌ایم، ادامه داد: به دنبال برخورد با افراد غیرمجاز هستیم و در این خصوص 16 هزار اتباع غیرمجاز از ایران به کشورشان بازگشت داده شده‌اند.