دادگستری استان البرز از منتخب مردم حمایت می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ردا - رضا کمندی :

رئیس کل دادگستری البرز با اشاره به اینکه تاکنون پرونده ای برای جرایم انتخاباتی در استان تشکیل نشده است، گفت: دستگاه قضا فارغ از جناح بندی‎ها از منتخب مردم حمایت می کند.

 

حسین فاضلی هریکندی روز جمعه پس از انداختن رأی خود در شعبه مستقر در مصلای کرج تاکید کرد: دستگاه قضائی فارغ از جناح بندی‌های سیاسی، از منتخب مردم حمایت قانونی خواهد کرد.

ایشان گفتند : در اجرای دستورات رئیس قوه قضائیه، شعب ویژه‌ای در دادسراها و دادگاه‌های استان البرز برای رسیدگی به گزارشات و شکایات  از مراجع ذیربط یا مردم در خصوص جرایم و تخلفات انتخاباتی تعیین شد.

فاضلی هریکندی بیان کرد: از شروع فرایند انتخابات ریاست جمهوری که اتخاذ تدابیر و اقدامات پیشگیرانه از سوی «ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان» در خصوص طرفداران نامزدها و توجیه ستادها نقش مهمی در این دستاورد داشته است.

وی در تشریح اقدامات برای مقابله، ورود و رسیدگی بدون تبعیض و اغماض به جرایم انتخاباتی یادآور شد: برای این منظور قبل از شروع انتخابات، شعب ویژه‌ای در دادسراها و محاکم بدوی و تجدیدنظر استان تعیین شد تا به سرعت و دقت، گزارشات و جرایم انتخاباتی در زمان تبلیغات، حین تبلیغات و روز برگزاری انتخابات و پس از آن را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.